גישתנו המקצועית
בעולם בו התחרות גוברת, השוני הטכנולוגי מצטמצם ופערי המחירים נשחקים, שירות הלקוחות וחווית הלקוח מהווים נדבך חשוב בבידול ובהובלת שוק.
אנו מאמינים שמטרת השירות הוא לגרום לשינוי אצל הלקוח באופן כזה שכל אינטרקציה שירותית תקדם את הלקוח להיותו לקוח נאמן לחברה לאורך זמן.
תהליכי שירות בעבר שמו דגש על מתן מידע ללקוח והיו במהותם פאסיביים ומגיבים.
תהליכי השירות אותם אנו מלמדים שמים דגש על נאמנות הלקוח, על פרואקטיביות ובמהותם תהליכי שינוי חשיבתי של הלקוח: מחוסר שביעות רצון לשביעות רצון, משביעות רצון ברמה נמוכה להגברת שביעות הרצון של הלקוח, משביעות רצון לנאמנות, משיחה שמהותה ברור פרטים לשיחת מכירה שירותית.
על כן, במהלך ההדרכה, אנו נותנים בידי המודרכים כלים לביצוע שינוי זה תוך כדי שימת דגש על ביצוע תהליך שינוי אצלם בכדי שיהיו מסוגלים לבצע תהליכי שירות איכותיים שיובילו את הלקוח לנאמנות לאורך זמן.
תכנים מרכזיים
אמנת שירות
- מהי אמנת שירות?
- כיצד בונים אמנת שירות.
- SLA.
- כיצד לממש אמנת שירות.
מיומנויות שירות לקוחות
-
תפיסת שירות.
-
תפיסת לקוח.
-
תקשורת שירותית.
-
שפת גוף בשירות לקוחות.
שירות מוכר
- כיצד לנצל את מופע הלקוחות לרווח.
- מתגובה ליוזמה במערכי שירות לקוחות.
- ניהול תהליך שינוי במוקדי שירות.
- "ניהול מכירות" תוך כדי ניהול השירות.
מודל תהליך השירות האפקטיבי
- הצגת הפתרון ללקוח
-
יסודות.
-
שימוש בתועלות.
-
טכניקת ההמחשה.
-
טיפול בהתנגדויות
-
מה מסתתר מאחורי התנגדויות?
-
סוגי התנגדויות בתהליכי שרות.
-
אמפטיה.
-
זיהוי התנגדויות אמיתיות ומזויפות.
-
טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליכי שרות.
-
סיכום השיחה.
-
תאום ציפיות.
-
מתן ערך מוסף ללקוח.
-
סגירת מעגל טיפול.
-
איתותי קניה.
-
חיזוקי שרות.
מיומנויות מתקדמות בשירות לקוחות