הדרכת שימור ומניעת נטישה

גישתנו המקצועית

מחקרים מראים שעלות הרכשת לקוח חדש גבוהה פי 4 לפחות מעלות שימור לקוח קיים.
עובדה זו עומדת בבסיס גישתנו להדרכת שימור ומניעת נטישה.

גישתנו היא כי שימור ומניעת נטישה הינו תהליך של מכירה מחדש של החברה, המוצר או שניהם גם יחד בשילוב עם יכולתו של נציג/מנהל השירות/שימור ומניעת הנטישה לטפל בקושי ובמקרה שהביאו למצב בו הלקוח מבקש לסיים את הקשר שלו עם החברה.

תהליכי שימור ומניעת נטישה נכונים הם כאלה שישאירו את הלקוח בחברה ויהפכו אותו לנאמן לאורך זמן.

 

תכנים מרכזיים

  • כלים ליצירת נאמנות לקוחות לאורך זמן.
  • איתותי נטישה.
  • זיהוי מקור הנטישה.
  • סוגי לקוחות נוטשים.
  • תהליך מניעת הנטישה.
  • טיפול בהתנגדויות בתהליכי שימור ומניעת נטישה.
  • יוזמה במערכי שימור.
  • משיחת שימור לשיחת מכירה.
influence - training & consulting