ניהול מכירות וניהול שירות

גישתנו המקצועית
אנו מכשירים מנהלים ברמות ניהול בסיסי, ניהול ביניים וניהול בכיר.
אנו מחלקים את עולם פיתוח המנהלים לשני חלקים מרכזיים:
  • תכנים כלליים בניהול המתאימים להכשרת מנהלים העוסקים בניהול בתחומי עיסוק שונים ומגוונים.
    תוך כדי ההכשרה נחשפים המנהלים לתאוריות ניהוליות שונות ולתכנים מעולם המנהיגות ומקבלים כלים כיצד
    ליישמם – כל אחד בעולמו המקצועי.
  • הכשרה ממוקדת למנהלי מכירות ומנהלי שירות המתאימה להכשרה מנהלים בעולמות המכירה והשירות.
    הכשרה זאת מאופיינת במתן כלים ומיומנויות ספציפיות ותכליתיות לעולם ניהול המכירות והשירות תוך כדי ויתור על דיון מרחיב בתאוריות וגישות מעולם הניהול והמנהיגות והדגש החלקים הפרקטיים בהכשרה תוך כדי יישום מהיר של
    המיומנויות שנלמדו.
 
אנו מביאים עמנו נסיון בהכשרה של מאות מנהלים במשק הישראלי ברמות ניהול שונות. החל ממנהלי צוותים, דרך מנהלי מוקדים, מחלקות, אגפים, סמנכ"לים ומנכ"לים.
 
תכנים מרכזיים
  • קביעת פרופיל עובד
  • מיון וקריאת קורות חיים
  • ביצוע ראיון עבודה
  • טכניקות ניבוי נוספות
  • חוזה העסקה
  • תיק עובד
  • הצבת יעדים, תגמול ותמרוץ
  • ניהול ישיבת צוות
  • פגישה אישית עם עובד
  • ניהול זמן אפקטיבי
  • שיחת פיטורין
  • עבודת צוות
  • הנעה ומוטיבציה
  • תרגילים להגברת מוטיבציה בצוות
  • מקורות הכוח של המנהל
influence - training & consulting